Педагогічний колектив Роздольського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів має власну систему виховної роботи. Створена  у закладі виховна система в основі якої лежить  впровадження  технології соціального проектування, забезпечує ефективність осітнього процесу,  створює умови для соціалізації особистості, розвитку її здібностей, розкриває перспективи участі молоді у сучасному суспільному житті.  Розроблено модель виховної роботи. Тобто впроваджуються в життя перспективні виховні технології:
·  Моделювання виховної системи навчального закладу
·  Технологія соціального проектування.

    Система виховної роботи закладу базується на принципах творчої діяльності вчителів та учнів, самовизначенні й самоврядуванні, демократизації та гуманізації відносин між ними; диференціації та особистій орієнтації виховної діяльності з урахуванням інтересів та потреб учнів.

    Вся виховна робота в закладі спрямована на вивчення історії рідного села, краю та України, виховання в учнів загальнолюдських цінностей, формування поваги до моральних ідеалів суспільства, почуття любові до Батьківщини, виховання творчої особистості з високим рівнем інтелектуального і духовного розвитку.

  Педагогічний колектив працював  і продовжує працювати над проблемною темою «Виховання громадянськості в учнів шляхом вивчення національних джерел»

  У плануванні, організації виховної роботи педагогічний колектив керується такими нормативно-правовими документами:

- Законом України «Про загальну середню освіту»;

- Законом України «Про охорону дитинства;

- Конвенцією про права дитини;

- Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності;

- Указом Президента України «Про національну програму правової освіти»;

- Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладах»

  На початку навчального року класні керівники склали виховні плани, згідно з вимогами виховного процесу в сучасному закладі та методичними рекомендаціями МОНУ.

Самоврядування

 

 Стан розвитку учнівського самоврядування

 В закладі діє структура учнівського самоврядування (двоступенева: шкільна, класна), яка зазнає змін відповідно до потреб часу й побажань її учасників.  Дитяче об'єднання «Формат – 3Д»,  представлена державою «Веселка». Держава об’єднує  дві дружини:  «Барвінчата» (2-4 класи) та  «Червона калина» (5-9 класи) та п’ять центрів

У закладі також діє учнівська Рада школи. 

Голова учнівської ради школи: Зінченко Денис, учень 7 класу.

Згідно з планом роботи проводяться засідання учнівської Ради, звіти про виконання роботи, проектуються подальші завдання діяльності.

Об’єднання має свій план роботи.

Барвінчата працюють за напрямками :

-   Моя родина, Україна;

-   До кришталевих криниць;

-   Подорож у світ прекрасного;

-   Рости розумними, працелюбними;

-   Рости сильними, міцними, здоровими;

-    У колі друзів.

Барвінчата - активні учасники класних та шкільних заходів. Традиційним заходом є прийом учнів 1 класу до лав Барвінчат (квітень). «Червона калина» ставить перед собою завдання: об'єднати дітей для добрих і цікавих справ, розвивати здібності дітей; захищати права, інтереси, знайомити з історичним минулим країни, берегти та примножувати традиції народу, надання шефської допомоги, організація масових заходів, спрямованих на розвиток загальнолюдських цінностей. На класних зборах учні знайомляться з правами, обов'язками та основними принципами діяльності організації.

«Червона калина » має свої звичаї, традиції, символіку.  

У закладі також діє учнівська Рада школи. Згідно з планом роботи проводяться засідання учнівської Ради школи, звіти про виконання роботи, проектуються подальші завдання діяльності.

Різними формами учнівського самоврядування охоплено 88% учнів.


 

Структура самоврядування «Формат – 3Д» /struktura_samovrjaduvannja.docx

 


   

      МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

    РОЗДОЛЬСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ  /model_vikhovnoji_roboti.docx