Педагогічний колектив Роздольського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів має власну систему виховної роботи. Створена у закладі виховна система в основі якої лежить впровадження технології соціального проектування, забезпечує ефективність осітнього процесу, створює умови для соціалізації особистості, розвитку її здібностей, розкриває перспективи участі молоді у сучасному суспільному житті. Розроблено модель виховної роботи. Тобто впроваджуються в життя перспективні виховні технології:
· Моделювання виховної системи навчального закладу
· Технологія соціального проектування.
Система виховної роботи закладу базується на принципах творчої діяльності вчителів та учнів, самовизначенні й самоврядуванні, демократизації та гуманізації відносин між ними; диференціації та особистій орієнтації виховної діяльності з урахуванням інтересів та потреб учнів.
Вся виховна робота в закладі спрямована на вивчення історії рідного села, краю та України, виховання в учнів загальнолюдських цінностей, формування поваги до моральних ідеалів суспільства, почуття любові до Батьківщини, виховання творчої особистості з високим рівнем інтелектуального і духовного розвитку.
Педагогічний колектив працював і продовжує працювати над проблемною темою «Виховання громадянськості в учнів шляхом вивчення національних джерел»
У плануванні, організації виховної роботи педагогічний колектив керується такими нормативно-правовими документами:
- Законом України «Про загальну середню освіту»;
- Законом України «Про охорону дитинства;
- Конвенцією про права дитини;
- Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності;
- Указом Президента України «Про національну програму правової освіти»;
- Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів у загальноосвітніх навчальних закладах»
На початку навчального року класні керівники склали виховні плани, згідно з вимогами виховного процесу в сучасному закладі та методичними рекомендаціями МОНУ.
Самоврядування
Стан розвитку учнівського самоврядування В закладі діє структура учнівського самоврядування (двоступенева: шкільна, класна), яка зазнає змін відповідно до потреб часу й побажань її учасників. Голова учнівської ради школи: Зінченко Денис, учень 7 класу. Згідно з планом роботи проводяться засідання учнівської Ради, звіти про виконання роботи, проектуються подальші завдання діяльності. Об’єднання має свій план роботи. Барвінчата працюють за напрямками : - Моя родина, Україна; - До кришталевих криниць; - Подорож у світ прекрасного; - Рости розумними, працелюбними; - Рости сильними, міцними, здоровими; - У колі друзів. Барвінчата - активні учасники класних та шкільних заходів. Традиційним заходом є прийом учнів 1 класу до лав Барвінчат (квітень). «Червона калина » має свої звичаї, традиції, символіку. У закладі також діє учнівська Рада школи. Згідно з планом роботи проводяться засідання учнівської Ради школи, звіти про виконання роботи, проектуються подальші завдання діяльності. Різними формами учнівського самоврядування охоплено 88% учнів.
Структура самоврядування «Формат – 3Д» /struktura_samovrjaduvannja.docx
МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ РОЗДОЛЬСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ /model_vikhovnoji_roboti.docx
|
|
|
|
|
|
|